Consumer orientation: is efficient small business marketing a reality or a future question mark for Hungarian food industry?
Keywords:
kisvállalati marketing, élelmiszeriparAbstract
Nyugat-Európához képest hazánkban a kis- és középvállalkozások helyzete nem mondható szerencsésnek az EU-csatlakozás nyújtotta lehetőségeket ezen a téren egyelőre nem tudjuk kihasználni. A szerzők álláspontja szerint a marketing eszköztárának bevetése fogódzót jelenthet a KKV-k érvényesüléséhez. A kutatás a tej- és húsiparban működő vállalkozások megkérdezésével olyan kérdéskörök alapján próbál előremutató perspektívát alkotni, mint a piaci információszerzés módjai, a marketingtervezés színvonala, a vállalat vezetésének jellemzői, a marketing-mix elemek, stb.
Downloads
Published
2019-10-01
How to Cite
Polereczki, Z. and Szakály, Z. (2019) “Consumer orientation: is efficient small business marketing a reality or a future question mark for Hungarian food industry?”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 43(4), pp. 52–58. Available at: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/609 (Accessed: 22 November 2024).
Issue
Section
Food marketing