Ugrás a fő tartalmi részhez
Ugrás a főmenübe
Ugrás az oldal lábrészéhez
Open Menu
Információk a folyóiratról
A folyóiratról
Szerkesztőség
Beküldések
Etikai szabályzat
Adatkezelési tájékoztató
Open access, archiválási és repozitóriumi nyilatkozat
Bírálati útmutató
Formai követelmények
Kapcsolat
Aktuális
Archívum
Keresés
Regisztráció
Bejelentkezés
Főoldal
/
Archívum
/
Évf. 54 szám Különszám 2 (2020): Táplálkozás, egészség, vásárlások
Évf. 54 szám Különszám 2 (2020): Táplálkozás, egészség, vásárlások
Megjelent:
2020-07-04
Bevezető
Előszó
Zoltán Szakály
5-6
PDF
Cikkek
A vásárlói magatartás elemzése az élelmiszer- és üzletválasztást befolyásoló tényezők alapján
Zoltán Szakály, Péter Popovics, Márk Szakály, Enikő Kontor
7-17
PDF
A személyes értékek, az idegen ízek és az újdonságkeresés közötti kapcsolat a hazai étkezési kultúrában
Péter Popovics, Mihály Soós, Zoltán Szakály, Virág Ágnes Kiss
19-27
PDF
Az in-store marketing innovációinak szerepe a vásárlói élmény megteremtésében és kapcsolódása a digitális térhez
Enikő Kontor, Marietta Kiss, András Fehér
29-37
PDF
Az egészségmagatartás és az étrendkiegészítő-fogyasztás kapcsolata
Zsófia Nábrádi, Zoltán Szakály
39-51
PDF
Az integrált viselkedéses modell alkalmazása az egészségmagatartás befolyásolására I.
Marietta Kiss, András Fehér, Enikő Kontor
53-63
PDF
Az integrált viselkedéses modell alkalmazása az egészségmagatartás befolyásolására II.
Marietta Kiss, András Fehér, Enikő Kontor
65-77
PDF
Az MKTOR piacorientációt mérő modell adaptációja és kapcsolata a vállalati teljesítménnyel
Marietta Kiss, Zoltán Szakály, Bence Kovács
79-91
PDF
Nyelv
English
Magyar
Make a Submission
Make a Submission
Információ
Olvasóknak
Szerzőknek
Könyvtárosoknak