Ugrás a fő tartalmi részhez
Ugrás a főmenübe
Ugrás az oldal lábrészéhez
Open Menu
Információk a folyóiratról
A folyóiratról
Szerkesztőség
Beküldések
Etikai szabályzat
Adatkezelési tájékoztató
Open access, archiválási és repozitóriumi nyilatkozat
Bírálati útmutató
Formai követelmények
Kapcsolat
Aktuális
Archívum
Keresés
Regisztráció
Bejelentkezés
Főoldal
/
Archívum
/
Évf. 44 szám 4 (2010)
Évf. 44 szám 4 (2010)
Megjelent:
2010-09-01
–
A szerkesztő levele
János Fojtik
3
PDF
Politikai marketing, árpolitika, korrupció
Béla Orosdy
4-10
PDF
A fogyasztói boltválasztás magyarázatának modellezési lehetőségei II.
Atmoszféra-, döntésorientált folyamat-, teljes (összegző) modellek
Balázs Gyenge
11-24
PDF
Fogyasztás és szegmentáció
Fogyasztói magatartásvizsgálatok az élelmiszeren található információtartalomról
a jelölések, címkék és label használatának elemzése
Krisztina Dörnyei
26-34
PDF
Férfiak a tükörben
A férfiak kozmetikumhasználati szokásai és a public relations alkalmazásának lehetőségei
Attila M. Erős
35-46
PDF
A piacszegmentáció szükségessége és lehetőségei az élelmiszer-kiskereskedelemben
Ibolya Rózsa Pénzes, Péter Dudás
47-52
PDF
A hazai munkahelyi étkezés fogyasztói piacának többdimenziós szegmentációja
Mónika Fodor
53-60
PDF
Angolul
Theoretical aspects of linking consumer innovativeness to performance indicators
Zsuzsanna Kecskés
61-65
PDF (English)
Húszéves a Magyar Marketing Szövetség
A rejtélyes célcsoport, avagy az ajándék zoknitól a konyha ördögéig
Györgyné Marosfi
66-70
PDF
A közösségi média alkalmazásának lehetőségei az építőipari marketingben
András László Király
71-75
PDF
Konferenciabeszámoló
A felsőoktatási marketingről korszerűen
A III. Felsőoktatási Marketing Konferencia
76-77
PDF
Könyvismertetések
Borgulya Istvánné Vető Ágnes Ágota: Kommunikációmenedzsment a vállalati értékteremtésben, Akadémiai Kiadó, Budapest 2010
Nikolett Deutsch
78
PDF
Szakály Zoltán - Palióné Kisérdi Imola - Nábrádi András (szerk.): Marketing a hagyományos és tájjellegű élelmiszerek piacán, Kaposvári Egyetem, Kaposvár, 2010
Katalin Dudás
79
PDF
--
A kéziratokkal szembeni formai kívánalmak
80
PDF
Teljes szám
Marketing & Menedzsment 2010 / 4. szám
szerzők Marketing & Menedzsment
84 oldal
Nyelv
English
Magyar
Make a Submission
Make a Submission
Információ
Olvasóknak
Szerzőknek
Könyvtárosoknak