Politikai marketing, árpolitika, korrupció
Kulcsszavak:
politikai marketing, árpolitika, pártfinanszírozás, korrupcióAbsztrakt
A politikai marketing a marketingtudomány rendkívül izgalmas és egyre komolyabb szereppel bíró, ugyanakkor számos vitát is kiváltó alkalmazási területe. A nemzetközi és hazai irodalomban megjelenő tanulmányok elméleti igényessége eltérő, és a teoretikus tisztázatlanságok jól érzékelhetően hátráltatják a marketing politikai terepen történő hatásos alkalmazását. A politikai marketing eszköztárát tekintve is nagy a bizonytalanság, ahány nevesebb szakíró, szinte annyi állásfoglalás.
E tanulmány alapvető célja az árpolitika érvényesülésének vizsgálata a politikai marketing terepén. Felmerül az a kérdés is: kapcsolódik-e, és ha igen, milyen módon a politikai marketing árpolitikai eszköztára a politikai korrupciós jelenségek 'menedzseléséhez'.
Downloads
Megjelent
2019-10-08
Hogyan kell idézni
Orosdy, B. (2019) „Politikai marketing, árpolitika, korrupció”, Marketing & Menedzsment, 44(4), o. 4–10. Elérhető: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/420 (Elérés: 5 november 2024).
Folyóirat szám
Rovat
–