Értelmezhető-e a marketingcsatorna-politika a politikai gyakorlatban?

Szerzők

  • Béla Orosdy Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar

Absztrakt

A marketingmix, pontosabban a McCarthy-féle „4 P” egyes elemeinek politikai síkra történő adaptálása régóta tárgya a politikai marketinggel foglalkozó kutatásoknak. A szakírók általában a termékpolitikát és a kommunikációt/promóciót tekintik a politikai terepen markánsan érvényesülő két marketingeszköznek, ezek esetében az álláspontok viszonylag jól összecsengenek. Az ár- és a csatornapolitika mibenlétéről, illetve jellemzőiről vallott vélemények azonban már közel sem ilyen egységesek, szerepük megítélése is eltérő, a többség által meglehetősen mostohán kezelt.

##submission.downloads##

Megjelent

2019-10-19

Hogyan kell idézni

Orosdy, B. (2019) „Értelmezhető-e a marketingcsatorna-politika a politikai gyakorlatban?”, Marketing & Menedzsment, 40(5-6), o. 33–39. Elérhető: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/687 (Elérés: 31 július 2021).

Folyóirat szám

Rovat

Marketingelmélet