Ugrás a fő tartalmi részhez Ugrás a főmenübe Ugrás az oldal lábrészéhez
  • Információk a folyóiratról
    • A folyóiratról
    • Szerkesztőség
    • Beküldések
    • Etikai szabályzat
    • Adatkezelési tájékoztató
    • Bírálati útmutató
    • Formai követelmények
    • Kapcsolat
  • Aktuális
  • Archívum
Keresés
  • Regisztráció
  • Bejelentkezés
  1. Főoldal /
  2. Archívum /
  3. Évf. 54 szám 4 (2020)

Évf. 54 szám 4 (2020)

Megjelent: 2021-01-21

Cikkek

  • A MOL 2030-as stratégiájának pénzügyi megvalósíthatósága és hatása a tulajdonosi értékre

    Zsófia Biró
    5-21
    • PDF
  • Az önkéntes véradás hazai médiareprezentációjának empirikus vizsgálata egyetemi hallgatók mintáján

    László Dorner
    23-38
    • PDF
  • The concept of brand building process towards Vietnamese enterprises in the new era

    Vuong Khanh Tuan, Sellappan Palaniappan
    39-49
    • PDF (English)
  • Az 50+ korosztály fogyasztói magatartásváltozásai - egy mélyinterjús kutatás eredményei

    Réka Hegedüs
    51-61
    • PDF
  • A vállalaton belüli innováció-kommunikáció, mint a szervezeti kultúra része – a szakirodalom tükrében

    Ágnes Borgulya, Éva Kovács
    63-75
    • PDF
  • Pénzügyi területen dolgozó értékesítők a csapattagtípus kérdőív tükrében

    István Juhász
    77-88
    • PDF
  • Utazási célpontok kiválasztásának szempontjai a hazai borturizmusban

    Dávid Harsányi, Erika Hlédik
    89-101
    • PDF

Könyvismertető

  • Rekettye Gábor: Villánytól Tokióig – Egy külkereskedő - diplomata - egyetemi professzor kalandos élete c. önéletírásáról

    Béla Orosdy
    103-104
    • PDf

Nyelv

  • English
  • Magyar

Make a Submission

Make a Submission

Információ

  • Olvasóknak
  • Szerzőknek
  • Könyvtárosoknak
A kiadói rendszerről