Ugrás a fő tartalmi részhez
Ugrás a főmenübe
Ugrás az oldal lábrészéhez
Open Menu
Információk a folyóiratról
A folyóiratról
Szerkesztőség
Beküldések
Etikai szabályzat
Adatkezelési tájékoztató
Open access, archiválási és repozitóriumi nyilatkozat
Bírálati útmutató
Formai követelmények
Kapcsolat
Aktuális
Archívum
Keresés
Regisztráció
Bejelentkezés
Főoldal
/
Archívum
/
Évf. 54 szám 4 (2020)
Évf. 54 szám 4 (2020)
Megjelent:
2021-01-21
Cikkek
A MOL 2030-as stratégiájának pénzügyi megvalósíthatósága és hatása a tulajdonosi értékre
Zsófia Biró
5-21
PDF
Az önkéntes véradás hazai médiareprezentációjának empirikus vizsgálata egyetemi hallgatók mintáján
László Dorner
23-38
PDF
The concept of brand building process towards Vietnamese enterprises in the new era
Vuong Khanh Tuan, Sellappan Palaniappan
39-49
PDF (English)
Az 50+ korosztály fogyasztói magatartásváltozásai - egy mélyinterjús kutatás eredményei
Réka Hegedüs
51-61
PDF
A vállalaton belüli innováció-kommunikáció, mint a szervezeti kultúra része – a szakirodalom tükrében
Ágnes Borgulya, Éva Kovács
63-75
PDF
Pénzügyi területen dolgozó értékesítők a csapattagtípus kérdőív tükrében
István Juhász
77-88
PDF
Utazási célpontok kiválasztásának szempontjai a hazai borturizmusban
Dávid Harsányi, Erika Hlédik
89-101
PDF
Könyvismertető
Rekettye Gábor: Villánytól Tokióig – Egy külkereskedő - diplomata - egyetemi professzor kalandos élete c. önéletírásáról
Béla Orosdy
103-104
PDf
Nyelv
English
Magyar
Make a Submission
Make a Submission
Információ
Olvasóknak
Szerzőknek
Könyvtárosoknak