Városmárka a kultúra fővárosa projektév után Pécsett
Kulcsszavak:
Pécs, EKF, városmarketing, városmárka, városarculatAbsztrakt
Pécs város turisztikai házigazda szervezete, a TÉDÉEM PÉCS Nonprofit Kft megbízásából 2010- 2011-ben tanulmány készült Pécs város turisztikai és márkastratégiája címmel. A kutatás keretei között feldolgozásra kerültek az Európa Kulturális Fővárosa (EKF) projektévhez kötődő vizsgálódások eredményei, az eseménysor gyakorlati tapasztalatai, különböző szakterületek jeles pécsi képviselőinek a jövő kilátásait elemző írásai, valamint sor került két - ötletbörzével kombinált - szakmai workshopra is. Ebben a cikkben ezeknek a kutatásoknak a Pécshez, mint városmárkához kapcsolódó eredményeit, illetve a továbblépésre tett javaslataikat összegzik a szerzők.
Downloads
Megjelent
2019-10-04
Hogyan kell idézni
Mészáros, B. és Orosdy, B. (2019) „Városmárka a kultúra fővárosa projektév után Pécsett”, Marketing & Menedzsment, 46(1-2), o. 4–14. Elérhető: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/398 (Elérés: 12 december 2024).
Folyóirat szám
Rovat
Helymarketing