Ugrás a fő tartalmi részhez
Ugrás a főmenübe
Ugrás az oldal lábrészéhez
Open Menu
Információk a folyóiratról
A folyóiratról
Szerkesztőség
Beküldések
Etikai szabályzat
Adatkezelési tájékoztató
Open access, archiválási és repozitóriumi nyilatkozat
Bírálati útmutató
Formai követelmények
Kapcsolat
Aktuális
Archívum
Keresés
Regisztráció
Bejelentkezés
Főoldal
/
Archívum
/
Évf. 54 szám 3 (2020)
Évf. 54 szám 3 (2020)
Megjelent:
2020-08-12
Cikkek
Price personalization in the Big Data and GDPR context
Gábor Rekettye, Goran Pranjić
5-14
PDF (English)
Az élelmiszer-fogyasztói szokások változása a COVID-19 vírus megjelenéséhez kapcsolódóan Magyarországon
Gabriella Soós
15-27
PDF
Az overtourism érzékelt társadalmi és kulturális aspektusai az ázsiai és európai egyetemi hallgatók körében
Róbert Kiss, Mátyás Hinek
29-38
PDF
A fogyasztói bizalomérzet befolyásoló tényezői az e-kereskedelemben
Ágnes Csonka-Ambrus
39-48
PDF
A turisztikai foglalkoztatásban rejlő lehetőségek vizsgálata a nyugdíjaskorú munkavállalók jóllétének tükrében
Az esztergomi Duna Múzeumban és a Pécsváradi Várban készített mélyinterjúk tanulságai
Edina Kovács , Kornélia Kiss
49-58
PDF
Országeredet-hatás vagy országeredet-hatások? Az országeredet-hatás összefüggéseinek vizsgálata az Opel márka példáján
László Kovács , Tamás Németh
59-70
PDF
Mindent a szemnek! Egy dunántúli szálloda éttermi kínálatának vizsgálata a Kasavana – Smith modell szerint
Zsuzsanna Ivancsóné Horváth , Csaba Kőmíves, Júlia Nagy-Keglovich , Éva Happ
71-83
PDF
Könyvismertető
Szántó Richárd, Köves Alexandra, Gáspár Judit, Esse Bálint: Döntések a sportban, Akadémiai Kiadó, Budapest, 2019
László Csóka
85-88
PDF
Nyelv
English
Magyar
Make a Submission
Make a Submission
Információ
Olvasóknak
Szerzőknek
Könyvtárosoknak