Ugrás a fő tartalmi részhez Ugrás a főmenübe Ugrás az oldal lábrészéhez
  • Információk a folyóiratról
    • A folyóiratról
    • Szerkesztőség
    • Beküldések
    • Etikai szabályzat
    • Adatkezelési tájékoztató
    • Bírálati útmutató
    • Formai követelmények
    • Kapcsolat
  • Aktuális
  • Archívum
Keresés
  • Regisztráció
  • Bejelentkezés
  1. Főoldal /
  2. Archívum /
  3. Évf. 54 szám 3 (2020)

Évf. 54 szám 3 (2020)

Megjelent: 2020-08-12

Cikkek

  • Price personalization in the Big Data and GDPR context

    Gábor Rekettye, Goran Pranjić
    5-14
    • PDF (English)
  • Az élelmiszer-fogyasztói szokások változása a COVID-19 vírus megjelenéséhez kapcsolódóan Magyarországon

    Gabriella Soós
    15-27
    • PDF
  • Az overtourism érzékelt társadalmi és kulturális aspektusai az ázsiai és európai egyetemi hallgatók körében

    Róbert Kiss, Mátyás Hinek
    29-38
    • PDF
  • A fogyasztói bizalomérzet befolyásoló tényezői az e-kereskedelemben

    Ágnes Csonka-Ambrus
    39-48
    • PDF
  • A turisztikai foglalkoztatásban rejlő lehetőségek vizsgálata a nyugdíjaskorú munkavállalók jóllétének tükrében Az esztergomi Duna Múzeumban és a Pécsváradi Várban készített mélyinterjúk tanulságai

    Edina Kovács , Kornélia Kiss
    49-58
    • PDF
  • Országeredet-hatás vagy országeredet-hatások? Az országeredet-hatás összefüggéseinek vizsgálata az Opel márka példáján

    László Kovács , Tamás Németh
    59-70
    • PDF
  • Mindent a szemnek! Egy dunántúli szálloda éttermi kínálatának vizsgálata a Kasavana – Smith modell szerint

    Zsuzsanna Ivancsóné Horváth , Csaba Kőmíves, Júlia Nagy-Keglovich , Éva Happ
    71-83
    • PDF

Könyvismertető

  • Szántó Richárd, Köves Alexandra, Gáspár Judit, Esse Bálint: Döntések a sportban, Akadémiai Kiadó, Budapest, 2019

    László Csóka
    85-88
    • PDF

Nyelv

  • English
  • Magyar

Make a Submission

Make a Submission

Információ

  • Olvasóknak
  • Szerzőknek
  • Könyvtárosoknak
A kiadói rendszerről