Ugrás a fő tartalmi részhez
Ugrás a főmenübe
Ugrás az oldal lábrészéhez
Open Menu
Információk a folyóiratról
A folyóiratról
Szerkesztőség
Beküldések
Etikai szabályzat
Adatkezelési tájékoztató
Open access, archiválási és repozitóriumi nyilatkozat
Bírálati útmutató
Formai követelmények
Kapcsolat
Aktuális
Archívum
Keresés
Regisztráció
Bejelentkezés
Főoldal
/
Archívum
/
Évf. 41 szám 4-5 (2007)
Évf. 41 szám 4-5 (2007)
Megjelent:
2007-09-01
Bevezető
Globális marketingkihívások
Árpád Ferenc Papp-Váry
3
PDF
Marketing Oktatók Konferenciája 2007
A magyar marketingkutatás globális versenyképessége
József Berács
4-10
PDF
A távoktatás lehetőségei a marketingoktatásban
Pál Tomcsányi
11-14
PDF
A politikai marketing rendszere: a polling, a politikai termék és a verseny
Béla Orosdy
15-23
PDF
Mit ér a diploma, ha magyar? Egy magyarországi felsőoktatási intézményben végzett hallgatók munkaerőpiaci pozícióinak elemzése
Zsófia Kürtösi, Erzsébet Hetesi
24-31
PDF
Az innovációmarketing lehetőségei, gyakorlati megoldásai
István Piskóti
32-39
PDF
A Gyöngyösi Károly Róbert Főiskola kutatásai
Bemutatkozik a KRF Marketing és Menedzsment Tanszéke
László Dinya, Antalné Tamus
40-43
PDF
Hálózati potenciál elemzése: egy primer kutatás tapasztalatai
László Dinya
44-50
PDF
Az energetikai célú növénytermesztéshez való viszony: különböző gazdálkodói szegmensek véleménye
Antalné Tamus
51-58
PDF
Az értékrendszer mint másodlagos szegmentációs ismérv: vizsgálat a fogyasztói piacon
Mónika Fodor, Antalné Tamus
59-63
PDF
Jobban ízlik-e a drágább bor? A bor minősége és ára összefüggéseinek vizsgálata vaktesztek segítségével
Szilvia Domán
64-67
PDF
Webmarketing
Lépj be a Mátrixba! - A webmarketing alapelvei
László Pesty
68-72
PDF
Online értékesítés a légi személyfuvarozásban
József Gál
73-78
PDF
Indoor és outdoor
Ajtón belül: a reklámkerülő fiatalok elérése indoor eszközökkel
Anita Andó
79-91
PDF
Óriásplakátok kreatív tervezése: creativity beats location and frequency any time
Árpád Ferenc Papp-Váry, Gábor Bonyhádi
92-105
PDF
Vezetés és tanácsadás
Coaching-kalauz: hogyan hozzon ki többet munkatársaiból?
József Kapitány
106-122
PDF
A különféle emberi kontaktusformák fejlődéstörténeti háttere: és mennyiben segíthet ez egy vezetőt?
István Kunos
123-130
PDF
A professzionális tanácsadás vezetési és marketing kérdései: egy primer kutatás tapasztalatai, 1. rész
Éva Nádor
131-140
PDF
A női vezetők munkával való elégedettsége: egy primer kutatás eredményei
Csilla Czeglédi
141-145
PDF
Angol nyelven
The New Public Management in Europe - Towards Convergence or Difference?
Geoffrey Wood
146-153
PDF (English)
Könyvajánló
Svéhlik Csaba (Szerk.): Marketing a 21. században: kihívások, trendek, szemléletváltás. KHEOPS Automobil-Kutató Intézet, 2007
Bencsik Andrea
154-155
PDF
Sajtos László, Mitev Ariel: SPSS kutatási és adatelemzési kézikönyv. Alinea Kiadó, 2007
Tamara Keszey
156-157
PDF
John Rolfe, Peter Troob: A Wall Street dzsungelében: lelkesedésünk és kiábrándulásunk története. Alinea Kiadó, 2006
Péter Osman
157-158
PDF
Beöthy Zsolt: Magyar irodalomtörténet I-II. Athenaeum Irodalmi és nyomdai R.-Társulat, 1906, 1907 (Hasonmás kiadás Babits Kiadó, 2006)
Péter Osman
159-160
PDF
Teljes szám
Marketing & Menedzsment 2007/4-5. szám
Marketing & menedzsment szerzők
160, [2]
PDF
Nyelv
English
Magyar
Make a Submission
Make a Submission
Információ
Olvasóknak
Szerzőknek
Könyvtárosoknak