Mit ér a diploma, ha magyar? Egy magyarországi felsőoktatási intézményben végzett hallgatók munkaerőpiaci pozícióinak elemzése

Szerzők

  • Zsófia Kürtösi Szegedi Tudományegyetem Gazdaságtudományi Kar
  • Erzsébet Hetesi Szegedi Tudományegyetem Gazdaságtudományi Kar

Absztrakt

Tanulmányunkban egy magyarországi felsőoktatási intézmény végzős hallgatóinak munkaerőpiaci pozícióit vizsgáljuk. A kérdőíves empirikus kutatás bemutatja azokat a munkavállalói csoportokat, amelyek a pályakezdők esetében a mai Magyarországon megtalálhatók, és ismerteti az egyes klaszterek jellemzőit. Arra is választ kerestünk, hogy a felsőoktatási intézmények mennyire készítik fel a hallgatókat a munka világára, illetve hogyan értékelik a megszerzett ismeretek hasznosíthatóságát az érintettek.

##submission.downloads##

Megjelent

2019-11-02

Hogyan kell idézni

Kürtösi, Z. és Hetesi, E. (2019) „Mit ér a diploma, ha magyar? Egy magyarországi felsőoktatási intézményben végzett hallgatók munkaerőpiaci pozícióinak elemzése”, Marketing & Menedzsment, 41(4-5), o. 24–31. Elérhető: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1294 (Elérés: 23 szeptember 2021).

Folyóirat szám

Rovat

Marketing Oktatók Konferenciája 2007

Ugyanannak a szerző(k)nek a legtöbbet olvasott cikkei

1 2 > >>