Ugrás a fő tartalmi részhez
Ugrás a főmenübe
Ugrás az oldal lábrészéhez
Open Menu
Információk a folyóiratról
A folyóiratról
Szerkesztőség
Beküldések
Etikai szabályzat
Adatkezelési tájékoztató
Open access, archiválási és repozitóriumi nyilatkozat
Bírálati útmutató
Formai követelmények
Kapcsolat
Aktuális
Archívum
Keresés
Regisztráció
Bejelentkezés
Főoldal
/
Archívum
/
Évf. 51 szám EMOK klsz (2017)
Évf. 51 szám EMOK klsz (2017)
Megjelent:
2017-08-01
–
Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért (EMOK) köszöntő
Zsófia Kenesei
PDF
Vérnyomáscsökkentő gyógyszerterápiák értékének és piaci teljesítményének összehasonlítása
Bence Kovács, Judit Simon
1-13
PDF
Az ügyfélértékelési modellek szájreklámmal történő bővítésének irányai, eredményei
Ákos András Nagy, Ildikó Kemény, Krisztián Szűcs, Judit Simon
14-27
PDF
Preferencia-alapú termékválasztási magatartás kísérletes instore kutatása szemkamera segítségével
Beáta Pethő, Zoltán Veres, Attila Bátor, Tamás Tarján
28-37
PDF
A márkaközösségek pszichológiai érzetének vizsgálata egy zenei fesztivál esetén
Klára Kazár
38-48
PDF
Bagoly mondja ...(?) Mondja bagoly! - Fórumkommentek állatmetaforákon keresztüli befogadói értelmezése és értékelése
Dóra Horváth, Ariel Mitev
49-62
PDF
A kapcsolati képességek hatása az üzleti kapcsolatok eredményességére
Márton Vilmányi, Erzsébet Hetesi
63-74
PDF
A húsfogyasztási szokások összefüggése az evési attitűdökkel a fiatal felnőtt korosztályban
Zsófia Nábrádi, Zoltán Szakály, Sándor Kovács
75-84
PDF
Teljes szám
Marketing & Menedzsment 2017 EMOK különszám
Marketing & Menedzsment Szerzők
84, [2]
PDF
Nyelv
English
Magyar
Make a Submission
Make a Submission
Információ
Olvasóknak
Szerzőknek
Könyvtárosoknak