Az innovációmarketing lehetőségei, gyakorlati megoldásai
Absztrakt
A vállalkozások előtt álló követelmény ma kettős: egy időben kell a költséghatékonyságot javítani a meglévő termékek árversenyben való helytállása érdekében, és a differenciált, innovatív termékek, szolgáltatások létrehozására irányuló tevékenységet intenzívebbé tenni, a piacpotenciál növelése, a piaci pozíció erősítése érdekében. A vállalkozásoknak új viszonyt kell kialakítaniuk az innovációhoz, a növekedéshez, a vevőkhöz, melynek egyik kulcsa a piacorientált innovációk és vevőkapcsolatok sikeres menedzselése, sikeres marketingje lehet.
Downloads
Megjelent
2019-11-02
Hogyan kell idézni
Piskóti, I. (2019) „Az innovációmarketing lehetőségei, gyakorlati megoldásai”, Marketing & Menedzsment, 41(4-5), o. 32–39. Elérhető: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1295 (Elérés: 5 november 2024).
Folyóirat szám
Rovat
Marketing Oktatók Konferenciája 2007