Ugrás a fő tartalmi részhez Ugrás a főmenübe Ugrás az oldal lábrészéhez
  • Információk a folyóiratról
    • A folyóiratról
    • Szerkesztőség
    • Beküldések
    • Etikai szabályzat
    • Adatkezelési tájékoztató
    • Open access, archiválási és repozitóriumi nyilatkozat
    • Bírálati útmutató
    • Formai követelmények
    • Kapcsolat
  • Aktuális
  • Archívum
Keresés
  • Regisztráció
  • Bejelentkezés
  1. Főoldal /
  2. Archívum /
  3. Évf. 58 szám 3 (2024)

Évf. 58 szám 3 (2024)

Megjelent: 2024-12-20

Cikkek

  • A fogyatékossággal élőkkel kapcsolatos attitűdök, társadalmi marketing teendők

    Beáta Bihariné Kalászdi, István Piskóti
    5-14
    • PDF
  • A vizuális elemek tartalmának szerepe az online felsőoktatási marketingben - Feltáró kutatás a nemzetközi hallgatók körében

    Anita Kéri
    15-24
    • PDF
  • A megújuló energiaforrások használatával kapcsolatos felhasználói magatartás elemzése

    Szabolcs Nagy, László Molnár, Noémi Hajdú
    25-36
    • PDF
  • A hazai agrár-élelmiszeripari ellátási láncok válaszai a XXI. századi kihívásokra – a digitalizáció szerepe

    Anna Freund, Zsófia Jámbor, Judit Nagy
    37-48
    • PDF
  • Egészségtudatosság és egészségmagatartás, az attitűd-viselkedés szakadék megjelenése női fogyasztók körében – Egy kvalitatív kutatás tapasztalatai Egy kvalitatív kutatás tapasztalatai

    Ottilia Táskai, Erika Hlédik
    49-59
    • PDF
  • Digitális üzleti modell innovációk értékelési kihívásai a pénzügyi szektorban – FinTech esettanulmányok FinTech case studies

    Virgínia Balogh, Kinga Katona-Kungler
    60-71
    • PDF
  • Change management steps among SMEs

    Roland Filep
    72-82
    • PDF (English)

Nyelv

  • English
  • Magyar

Make a Submission

Make a Submission

Információ

  • Olvasóknak
  • Szerzőknek
  • Könyvtárosoknak
A kiadói rendszerről