Possibilities and practical solutions of innovation marketing
Abstract
A vállalkozások előtt álló követelmény ma kettős: egy időben kell a költséghatékonyságot javítani a meglévő termékek árversenyben való helytállása érdekében, és a differenciált, innovatív termékek, szolgáltatások létrehozására irányuló tevékenységet intenzívebbé tenni, a piacpotenciál növelése, a piaci pozíció erősítése érdekében. A vállalkozásoknak új viszonyt kell kialakítaniuk az innovációhoz, a növekedéshez, a vevőkhöz, melynek egyik kulcsa a piacorientált innovációk és vevőkapcsolatok sikeres menedzselése, sikeres marketingje lehet.
Downloads
Published
2019-11-02
How to Cite
Piskóti, I. (2019) “Possibilities and practical solutions of innovation marketing”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 41(4-5), pp. 32–39. Available at: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1295 (Accessed: 22 November 2024).
Issue
Section
MOKKA 2007