A magyar marketingkutatás globális versenyképessége

Szerzők

  • József Berács Budapesti Corvinus Egyetem

Absztrakt

A stratégia, a versenyképesség leginkább ágazati szinten értelmezhető és ez alapján lehet az egész országra, vagy a régióra is érvényes megállapítást tenni. Mindezek következtében a felsőoktatást, mint ágazatot tettem kutatásaim fókuszába. Arra a kérdésre keresem a választ, hogy a globális versenyben a marketingkutatás területén hányadán is állunk?

Downloads

Megjelent

2019-11-02

Hogyan kell idézni

Berács, J. (2019) „A magyar marketingkutatás globális versenyképessége”, Marketing & Menedzsment, 41(4-5), o. 4–10. Elérhető: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1291 (Elérés: 5 november 2024).

Folyóirat szám

Rovat

Marketing Oktatók Konferenciája 2007