A Közgáz márka történelmi perspektívában

Szerzők

  • József Berács Budapesti Közgazdaságtudományi és Államigazgatási Egyetem

Absztrakt

A magyar felsőoktatásban 2000. január 1-től új időszámítás vette kezdetét. Központi kezdeményezésre, a szétaprózott intézményi struktúrát az integrációs folyamatok lezárásaként, egy kisebb létszámú intézményi hálózat váltotta fel. Sok intézmény elveszítette régi nevét és át kellett gondolnia identitását. A piaci, illetve a marketing szempontok jobb esetben is csak másodlagos szerepet játszottak. A felsőoktatás tömegszerűvé és globalizálttá válását feltételezve megnyílik a lehetőség, de egyben kényszerűség is arra, hogy az üzleti szférában használatos technikákat alkalmazzuk. A cikk a márka és a márkaérték szempontjából tárgyalja a KÖZGÁZ eddigi történetét és a jövőre nézve von le tanulságokat.

Downloads

Megjelent

2019-12-07

Hogyan kell idézni

Berács, J. (2019) „A Közgáz márka történelmi perspektívában”, Marketing & Menedzsment, 37(5), o. 51–57. Elérhető: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1460 (Elérés: 21 november 2024).

Folyóirat szám

Rovat

M&M mix