Alkalmazkodó marketing, új trendek és lehetőségek

Szerzők

  • József Berács Budapesti Közgazdaságtudományi és Államigazgatási Egyetem Marketing Tanszék

Absztrakt

A marketing mint vállalati funkció és mint szemléletmód rendszer folyamatosan változik. Ezeket a változásokat nagymértékben meghatározzák a gazdasági rendszer játékszabályai, valamint a gazdasági környezet. A szerző arra a kérdésre keresi a választ, hogy van-e értelme - és ha igen, akkor milyen területen - beszélni arról, hogy a marleting miként alkalmazkodik a változó gazdasági környezethez, a gazdasági rendszer változó szabályaihoz.
Már az is vizsgálandó, hogy önmagában az alkalmazkodás, vagy más szóval az adaptáció, értelmes kérdésfeltevés-e ebben az összefüggésben.

Downloads

Megjelent

2019-12-10

Hogyan kell idézni

Berács, J. (2019) „Alkalmazkodó marketing, új trendek és lehetőségek”, Marketing & Menedzsment, 36(3), o. 7–13. Elérhető: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1537 (Elérés: 21 november 2024).

Folyóirat szám

Rovat

Marketing és stratégia