Online értékesítés a légi személyfuvarozásban
Absztrakt
A légifuvarozás piaca jelentős átalakuláson megy keresztül. Új szolgáltatói kategóriában jelennek meg új légitársaságok, illetve többen átalakítják tevékenységüket. Az információtechnológia, a kommunikáció is jelentősen fejlődik, melyek együttesen új piaci lehetőségeket teremtenek a légitársaságok számára. Ehhez jelentős marketingmunkára van szükség, különösképpen online formában. De milyen is a jó online reklám? Hogyan segítheti egy vállalkozás jövedelmezőségét? Hogyan működik az online jegyfoglalás és értékesítés a légitársaságok gyakorlatában?
Downloads
Megjelent
2019-11-02
Hogyan kell idézni
Gál, J. (2019) „Online értékesítés a légi személyfuvarozásban”, Marketing & Menedzsment, 41(4-5), o. 73–78. Elérhető: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1321 (Elérés: 5 november 2024).
Folyóirat szám
Rovat
Webmarketing