Online selling in air transport
Abstract
A légifuvarozás piaca jelentős átalakuláson megy keresztül. Új szolgáltatói kategóriában jelennek meg új légitársaságok, illetve többen átalakítják tevékenységüket. Az információtechnológia, a kommunikáció is jelentősen fejlődik, melyek együttesen új piaci lehetőségeket teremtenek a légitársaságok számára. Ehhez jelentős marketingmunkára van szükség, különösképpen online formában. De milyen is a jó online reklám? Hogyan segítheti egy vállalkozás jövedelmezőségét? Hogyan működik az online jegyfoglalás és értékesítés a légitársaságok gyakorlatában?
Downloads
Published
2019-11-02
How to Cite
Gál, J. (2019) “Online selling in air transport”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 41(4-5), pp. 73–78. Available at: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1321 (Accessed: 21 November 2024).
Issue
Section
Webmarketing