Ugrás a fő tartalmi részhez
Ugrás a főmenübe
Ugrás az oldal lábrészéhez
Open Menu
Információk a folyóiratról
A folyóiratról
Szerkesztőség
Beküldések
Etikai szabályzat
Adatkezelési tájékoztató
Open access, archiválási és repozitóriumi nyilatkozat
Bírálati útmutató
Formai követelmények
Kapcsolat
Aktuális
Archívum
Keresés
Regisztráció
Bejelentkezés
Főoldal
/
Archívum
/
Évf. 55 szám 2 (2021)
Évf. 55 szám 2 (2021)
Megjelent:
2021-11-05
Cikkek
Effects of actual and perceived financial literacy skills on financial well-being at retirement
Zsofia Voros, Zoltan Szabo, Zoltán Schepp, Daniel Kehl, Oliver Bela Kovacs
5-16
PDF (English)
Többdimenziós kulturális értékteremtés a Veszprém-Balaton2023 Európa Kulturális Fővárosa projekt tükrében
Katalin Lőrincz, Ágnes Raffay–Danyi , Mara Cerquetti
17-26
PDF
Motivation to learn? An advanced exploratory study of learning motivation of Central-East European Business Students
Zsuzsanna Vitai, Mariann Benke
27-35
PDF (English)
Fiatal fogyasztók evési magatartásának és önkontrolljának vizsgálata az egészségtudatos magatartás tükrében
Dalma Krisztik-Pető
37-45
PDF
Towards online repurchase intention: A non-probabilistic approach to unpack its antecedents in Pécs
Frederick Pobee
47-59
PDF (English)
A belföldi turizmus támogatását célzó koncepciótérkép a járványhelyzet idején
Ilona Molnár-Csomós
61-73
PDF
A pénzügyi, biztosítási tevékenység nemzetgazdasági ág értékesítőinek ágazatok közötti átjárhatóságvizsgálata
István Juhász
75-86
PDF
Online marketing lehetőségek és kihívások az autószerelők piacán
Attila Kurucz , Dorottya Pete, Veronika Keller
87-99
PDF
Könyvismertetés
Könyvismertető Törőcsik Mária és Szűcs Krisztián: Fogyasztói magatartás - Mintázatok Trendek Alkalmazkodás című könyvéhez
Ágnes Neulinger
101-102
PDF
Nyelv
English
Magyar
Make a Submission
Make a Submission
Információ
Olvasóknak
Szerzőknek
Könyvtárosoknak