Ugrás a fő tartalmi részhez
Ugrás a főmenübe
Ugrás az oldal lábrészéhez
Open Menu
Információk a folyóiratról
A folyóiratról
Szerkesztőség
Beküldések
Etikai szabályzat
Adatkezelési tájékoztató
Open access, archiválási és repozitóriumi nyilatkozat
Bírálati útmutató
Formai követelmények
Kapcsolat
Aktuális
Archívum
Keresés
Regisztráció
Bejelentkezés
Főoldal
/
Archívum
/
Évf. 57 szám 3 (2023)
Évf. 57 szám 3 (2023)
Megjelent:
2023-12-21
Cikkek
A magyar élelmiszer- és napicikk kiskereskedelem forgalmi koncentrációja 2010 és 2020 között
Péter Németh
5-16
PDF
KKV specifikus HR auditálás egy HR szolgáltató szervezetnél - Egy pilot kutatás tapasztalatai
Judit Török-Kmoskó, Krisztina Dajnoki
17-26
PDF
The effects of virtual business events on attitudes and behavioural intentions of Generation Z
Kitti Boros, Krisztina Keller
27-35
PDF (English)
A digitális transzformáció vállalati adaptációját irányító tényezők hatásmechanizmusának koncepciója a hazai KKV-k percepciói alapján
Áron Gyimesi, Balázs Fejes
36-46
PDF
Munkavállalói elégedettség a home office-szal a Covid alatt és után
Tímea Venczel-Szakó, Norbert Sipos, Zoltán Bankó
47-57
PDF
„Kérem, gondoljon a környezetre, mielőtt kinyomtatja ezt a cikket!” - A belső marketing szerepe a szervezetek környezetvédelmi erőfeszítéseinek közvetítésében és hatása a fiatal munkavállalók elégedettségére
József Hubert
58-67
PDF
A digitalizációhoz köthető recens hazai turisztikai fogyasztói szokások elemzése
János Csapó, László Csóka, Tibor Gonda, Szabina Végi
68-78
PDF
Nyelv
English
Magyar
Make a Submission
Make a Submission
Információ
Olvasóknak
Szerzőknek
Könyvtárosoknak