Ugrás a fő tartalmi részhez Ugrás a főmenübe Ugrás az oldal lábrészéhez
  • Információk a folyóiratról
    • A folyóiratról
    • Szerkesztőség
    • Beküldések
    • Etikai szabályzat
    • Adatkezelési tájékoztató
    • Open access, archiválási és repozitóriumi nyilatkozat
    • Bírálati útmutató
    • Formai követelmények
    • Kapcsolat
  • Aktuális
  • Archívum
Keresés
  • Regisztráció
  • Bejelentkezés
  1. Főoldal /
  2. Archívum /
  3. Évf. 57 szám 3 (2023)

Évf. 57 szám 3 (2023)

Megjelent: 2023-12-21

Cikkek

  • A magyar élelmiszer- és napicikk kiskereskedelem forgalmi koncentrációja 2010 és 2020 között

    Péter Németh
    5-16
    • PDF
  • KKV specifikus HR auditálás egy HR szolgáltató szervezetnél - Egy pilot kutatás tapasztalatai

    Judit Török-Kmoskó, Krisztina Dajnoki
    17-26
    • PDF
  • The effects of virtual business events on attitudes and behavioural intentions of Generation Z

    Kitti Boros, Krisztina Keller
    27-35
    • PDF (English)
  • A digitális transzformáció vállalati adaptációját irányító tényezők hatásmechanizmusának koncepciója a hazai KKV-k percepciói alapján

    Áron Gyimesi, Balázs Fejes
    36-46
    • PDF
  • Munkavállalói elégedettség a home office-szal a Covid alatt és után

    Tímea Venczel-Szakó, Norbert Sipos, Zoltán Bankó
    47-57
    • PDF
  • „Kérem, gondoljon a környezetre, mielőtt kinyomtatja ezt a cikket!” - A belső marketing szerepe a szervezetek környezetvédelmi erőfeszítéseinek közvetítésében és hatása a fiatal munkavállalók elégedettségére

    József Hubert
    58-67
    • PDF
  • A digitalizációhoz köthető recens hazai turisztikai fogyasztói szokások elemzése

    János Csapó, László Csóka, Tibor Gonda, Szabina Végi
    68-78
    • PDF

Nyelv

  • English
  • Magyar

Make a Submission

Make a Submission

Információ

  • Olvasóknak
  • Szerzőknek
  • Könyvtárosoknak
A kiadói rendszerről