Férfiak a tükörben
A férfiak kozmetikumhasználati szokásai és a public relations alkalmazásának lehetőségei
Kulcsszavak:
kozmetikumhasználat, férfi, attitűd, tanulás, public relations, marketing-prAbsztrakt
Az utóbbi időben a férfiak is egyre jobban odafigyelnek külső megjelenésükre, bőrük állapotára, sokat változtak testápolási szokásaik. Az igények fokozódásával párhuzamosan ma már számos márka jelenik meg kifejezetten férfiakat célzó kozmetikai termékekkel. Az alakuló attitűdök formálásában a reklámok mellett hangsúlyos szerep járna a marketing-pr (mpr) alkalmazásának is, ugyanis jelenleg a magyar férfifogyasztók még az ún. edukációs fázisban vannak.
Jelen tanulmány kvalitatív kutatásra alapozva közelíti e napjainkban is zajló változásokat és következményeit marketing- és marketingkommunikációs szempontból.
Downloads
Megjelent
2019-10-08
Hogyan kell idézni
Erős, A. M. (2019) „Férfiak a tükörben: A férfiak kozmetikumhasználati szokásai és a public relations alkalmazásának lehetőségei”, Marketing & Menedzsment, 44(4), o. 35–46. Elérhető: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/423 (Elérés: 5 november 2024).
Folyóirat szám
Rovat
Fogyasztás és szegmentáció