A közösségi média alkalmazásának lehetőségei az építőipari marketingben
Kulcsszavak:
közösségi média, építőipar, internet, kommunikációAbsztrakt
Napjainkban már-már kikerülhetetlen kérdés bármilyen iparágról is beszélünk, hogy a közösségi média - mint kommunikációs eszköz, információforrás vagy projektmenedzsment-eszköz - milyen új lehetőségeket rejt, és miben változtatja meg az eddig megszokott igényeket. Igaz, már több területen találkozhatunk kimondottan a közösségi média eszközeire támaszkodó kommunikációval és pr-kampányokkal, az építőipar - nemcsak hazánkban, hanem világszerte is - gyerekcipőben jár ezen a téren.
Cikkem célja, hogy bemutassa a közösségi média eszközeit, példákat hozzon arra, hogyan lehet ezeket az eszközöket nemcsak a marketingben, hanem más területeken is hatékonyan használni az építőipari vállalatoknak és az építőiparban tevékenykedő vállalkozóknak. Az alanti cikk a 20. Országos Marketing Konferencia Építő Marketing szekciójában elhangzott előadásra épül.