Ugrás a fő tartalmi részhez
Ugrás a főmenübe
Ugrás az oldal lábrészéhez
Open Menu
Információk a folyóiratról
A folyóiratról
Szerkesztőség
Beküldések
Etikai szabályzat
Adatkezelési tájékoztató
Open access, archiválási és repozitóriumi nyilatkozat
Bírálati útmutató
Formai követelmények
Kapcsolat
Aktuális
Archívum
Keresés
Regisztráció
Bejelentkezés
Főoldal
/
Archívum
/
Évf. 51 szám Spec.issue (2017): International Interdisciplinary Conference on Consumption Experiences and Perspectives in Central European Context 2017
Évf. 51 szám Spec.issue (2017): International Interdisciplinary Conference on Consumption Experiences and Perspectives in Central European Context 2017
Megjelent:
2017-12-01
–
Editorial Welcome
Mária Törőcsik
PDF (English)
Consumption at long sight
Gerhard Schulze
5-13
PDF (English)
Kinotopic consumptionscapes: Impacts of autonomous mobility on consumption and sociotechnical futures
Róbert Braun
15-26
PDF (English)
Scenarios for lifestyles in a resource-light society
Michael Schipperges
27-38
PDF (English)
Fans, Co-creation and the Social Media - the Case of 'Tibi atya'
Rita Glózer
39-49
PDF (English)
My brand, our festival - Exploring the impact of self-image congruency on loyalty in case of music festivals
Klára Kazár, Szabolcs Prónay
51-59
PDF (English)
The possibilities of text mining in the examination of the local society of the Ormánság region
Miklós Hornyák, Tamás Ragadics
61-71
PDF (English)
Gastronomy as a new way of exploring tourism destinations, particularly in the case of Budapest
Ivett Sziva, Judit Simon, Orsolya Szakály
72-82
PDF (English)
Teljes szám
Marketing & Management 2017 Special issue ICC
Marketing & Menedzsment Szerzők
82, [2]
PDF (English)
Nyelv
English
Magyar
Make a Submission
Make a Submission
Információ
Olvasóknak
Szerzőknek
Könyvtárosoknak