„A blogoszféra Jeges-tengere”
A blogoszféra mint új média és a biogokra alkalmazható üzleti modellek
Kulcsszavak:
blog, long tail, új média, internet, üzleti modellAbsztrakt
A blogok és a blogoszféra részesei lettek mindennapjainknak. Cikkem célja, hogy a bemutassa és definiálja a blogoszférát, valamint rávilágítson miért tekinthető a média új, a korábbi médiumoktól különálló részének. Véleményem szerint, a blogoszféra a nyomtatott és on-line sajtó kiegészítője és nem helyettesítője.
A fenti megállapításból jutok arra, hogy amennyiben a blogok új médiumokként megjelennek, üzleti lehetőség rejlik bennük.
Összegezve a blogoszférára alkalmazható üzleti modelleket bemutatom Jeges-tenger modellt, melynek célja, hogy irány- mutatást adjon, mely biogoknak, milyen üzleti modelleket érdemes alkalmaznia, a profitábilis működéshez.
Downloads
Megjelent
2019-10-10
Hogyan kell idézni
Király, A. L. (2019) „»A blogoszféra Jeges-tengere«: A blogoszféra mint új média és a biogokra alkalmazható üzleti modellek”, Marketing & Menedzsment, 44(1), o. 38–46. Elérhető: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/476 (Elérés: 5 november 2024).
Folyóirat szám
Rovat
Média és menedzsment