Ugrás a fő tartalmi részhez
Ugrás a főmenübe
Ugrás az oldal lábrészéhez
Open Menu
Információk a folyóiratról
A folyóiratról
Szerkesztőség
Beküldések
Etikai szabályzat
Adatkezelési tájékoztató
Open access, archiválási és repozitóriumi nyilatkozat
Bírálati útmutató
Formai követelmények
Kapcsolat
Aktuális
Archívum
Keresés
Regisztráció
Bejelentkezés
Főoldal
/
Archívum
/
Évf. 58 szám Különszám I. EMOK (2024)
Évf. 58 szám Különszám I. EMOK (2024)
Megjelent:
2025-04-22
Cikkek
Fenntarthatóság és a kínai elektromos autómárkák percepciója Magyarországon - Gépi tanulási módszerek alkalmazása
Kálmán Benics, Andrea Béla-Csovcsics, Ottilia Táskai, Bence Vereckei-Poór
5-14
PDF
MI által támogatott mentálhigiénés szolgáltatások elfogadása és megítélése
Bettina Bifkovics, Nóra Kisfürjesi, Marianna Hadadiné Jászay , András Fehér, Sándor Huszár
15-24
PDF
A Mesterséges Intelligencia gyakorlati alkalmazásának lehetőségei a marketingkutatásban
Györgyi Danó, Stefan Kovács
25-34
PDF
Az elektronikus egészségműveltség vizsgálata az időskorú népességben
Ida Ercsey
35-44
PDF
Az egyetemi márkabüszkeség tényezőinek feltárása – út az egyetemi márkabüszkeség skála megalkotása felé
Anita Kéri
45-53
PDF
Az elsőéves egyetemi hallgatók szegmentálása az intézményválasztási szempontok alapján
Veronika Keller, Adrienn Dernóczi-Polyák
54-63
PDF
A viselkedésalapú célzás adatvédelmi aspektusainak elemzése az Instagram felhasználók körében PLS-útelemzés segítségével
Beáta Sikó
64-73
PDF
Összehasonlító elemzés a meghatározó gasztronómiai tartalomgyártók közösségi média teljesítményéről a karácsonyi kampányidőszakban kvantitatív módszerekkel
Míra Mohr
74-85
PDF
Nyelv
English
Magyar
Make a Submission
Make a Submission
Információ
Olvasóknak
Szerzőknek
Könyvtárosoknak