Ugrás a fő tartalmi részhez Ugrás a főmenübe Ugrás az oldal lábrészéhez
  • Információk a folyóiratról
    • A folyóiratról
    • Szerkesztőség
    • Beküldések
    • Etikai szabályzat
    • Adatkezelési tájékoztató
    • Open access, archiválási és repozitóriumi nyilatkozat
    • Bírálati útmutató
    • Formai követelmények
    • Kapcsolat
  • Aktuális
  • Archívum
Keresés
  • Regisztráció
  • Bejelentkezés
  1. Főoldal /
  2. Archívum /
  3. Évf. 58 szám Különszám I. EMOK (2024)

Évf. 58 szám Különszám I. EMOK (2024)

Megjelent: 2025-04-22

Cikkek

  • Fenntarthatóság és a kínai elektromos autómárkák percepciója Magyarországon - Gépi tanulási módszerek alkalmazása

    Kálmán Benics, Andrea Béla-Csovcsics, Ottilia Táskai, Bence Vereckei-Poór
    5-14
    • PDF
  • MI által támogatott mentálhigiénés szolgáltatások elfogadása és megítélése

    Bettina Bifkovics, Nóra Kisfürjesi, Marianna Hadadiné Jászay , András Fehér, Sándor Huszár
    15-24
    • PDF
  • A Mesterséges Intelligencia gyakorlati alkalmazásának lehetőségei a marketingkutatásban

    Györgyi Danó, Stefan Kovács
    25-34
    • PDF
  • Az elektronikus egészségműveltség vizsgálata az időskorú népességben

    Ida Ercsey
    35-44
    • PDF
  • Az egyetemi márkabüszkeség tényezőinek feltárása – út az egyetemi márkabüszkeség skála megalkotása felé

    Anita Kéri
    45-53
    • PDF
  • Az elsőéves egyetemi hallgatók szegmentálása az intézményválasztási szempontok alapján

    Veronika Keller, Adrienn Dernóczi-Polyák
    54-63
    • PDF
  • A viselkedésalapú célzás adatvédelmi aspektusainak elemzése az Instagram felhasználók körében PLS-útelemzés segítségével

    Beáta Sikó
    64-73
    • PDF
  • Összehasonlító elemzés a meghatározó gasztronómiai tartalomgyártók közösségi média teljesítményéről a karácsonyi kampányidőszakban kvantitatív módszerekkel

    Míra Mohr
    74-85
    • PDF

Nyelv

  • English
  • Magyar

Make a Submission

Make a Submission

Információ

  • Olvasóknak
  • Szerzőknek
  • Könyvtárosoknak
A kiadói rendszerről