Ugrás a fő tartalmi részhez Ugrás a főmenübe Ugrás az oldal lábrészéhez
  • Információk a folyóiratról
    • A folyóiratról
    • Szerkesztőség
    • Beküldések
    • Etikai szabályzat
    • Adatkezelési tájékoztató
    • Open access, archiválási és repozitóriumi nyilatkozat
    • Bírálati útmutató
    • Formai követelmények
    • Kapcsolat
  • Aktuális
  • Archívum
Keresés
  • Regisztráció
  • Bejelentkezés
  1. Főoldal /
  2. Archívum /
  3. Évf. 58 szám 2 (2024)

Évf. 58 szám 2 (2024)

Megjelent: 2024-10-14

Cikkek

  • Digitális transzformáció a projektmenedzsmentben - rendszerező irodalomkutatás

    Szigeti Tímea, Hornyák Miklós
    5-15
    • PDF
  • A bérelhető elektromos rollerek megjelenésének hatása a városi közlekedésre

    Dorottya Szemere, András Nemeslaki
    16-28
    • PDF
  • A vezetői kompetenciák fontosságának változása a pandémia hatására. Egy magyar felmérés eredményei

    Gabriella Kuráth, Kovács Balázs, Szabó-Bálint Brigitta, Poór József
    29-40
    • PDF
  • A vállalkozások válságállóságát erősítő turisztikai innovációs folyamatok felmérő áttekintése különös tekintettel a vezetői döntéshozatal szervezeti környezetére és tényezőire

    Noémi Rázga-Ilyés
    41-50
    • PDF
  • Nemzetközi kollaboratív online kurzus a gyakorlatban

    Annamária Sasné Grósz, Dávid Máté Hargitai, Barbara Zsuzsanna Varga-Dani
    51-60
    • PDF
  • Nehéz megtalálni az igazit? Aktualitások a hazai szervezetek toborzási és employer branding tevékenységére vonatkozóan

    Pózner Beáta, Anita Kozák
    61-72
    • PDF
  • Önvezető autót vásárolni hajlandó fogyasztók azonosítása kiválasztás alapú conjoint elemzéssel

    Tamás Ujházi
    73-83
    • PDF

Nyelv

  • English
  • Magyar

Make a Submission

Make a Submission

Információ

  • Olvasóknak
  • Szerzőknek
  • Könyvtárosoknak
A kiadói rendszerről