Fogyasztói magatartásvizsgálatok az élelmiszeren található információtartalomról
a jelölések, címkék és label használatának elemzése
Kulcsszavak:
csomagolás, információ, címke, jelölésAbsztrakt
A csomagolás részét képező információtartalom - címke, jelölés, label - elsődleges funkciója a termék tulajdonságairól való tájékoztatás, amely fontos a marketing és a vállalati menedzsment eszköztárában.
Bemutatjuk a fogyasztókat befolyásoló tényezőket a címkén lévő információ olvasásában az élelmiszers.<ektor példáján keresztül. Emellett a módosuló jogszabályok, a szaporodó külföldi kutatások, a táplálkozáshoz, egészséghez és környezethez kapcsolódó fogyasztói magatartásváltozási trendek, a táplálkozásmarketing, a minőségi, funkcionális élelmiszerek irodalma, a környezetvédelem témája is állandó fókuszban tartja a csomagoláson található jelölés témáját.
Downloads
Megjelent
2019-10-08
Hogyan kell idézni
Dörnyei, K. (2019) „Fogyasztói magatartásvizsgálatok az élelmiszeren található információtartalomról: a jelölések, címkék és label használatának elemzése”, Marketing & Menedzsment, 44(4), o. 26–34. Elérhető: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/422 (Elérés: 16 október 2024).
Folyóirat szám
Rovat
Fogyasztás és szegmentáció