Ugrás a fő tartalmi részhez
Ugrás a főmenübe
Ugrás az oldal lábrészéhez
Open Menu
Információk a folyóiratról
A folyóiratról
Szerkesztőség
Beküldések
Etikai szabályzat
Adatkezelési tájékoztató
Open access, archiválási és repozitóriumi nyilatkozat
Bírálati útmutató
Formai követelmények
Kapcsolat
Aktuális
Archívum
Keresés
Regisztráció
Bejelentkezés
Főoldal
/
Archívum
/
Évf. 50 szám 3-4 (2016)
Évf. 50 szám 3-4 (2016)
Megjelent:
2016-09-01
–
Dr. Farkas Ferenctől búcsúzunk
Gábor Kornai, Marketing & Menedzsment szerkesztőség
1-2
PDF
A hallgatói aktivitás fokozása és mérése a PTE KTK tehetségbank rendszerével
Gábor Balogh, Ferencné Farkas, Edit Bányai
3-18
PDF
Egyetemi ökoszisztéma vizsgálata big data környezetben
Miklós Hornyák, Ferenc Kruzslicz
19-32
PDF
A magyarországi kockázatitőke-alapkezelők véleménye a JEREMIE kockázatitőke-programról
Judit Karsai
33-42
PDF
Mennyit ér a kockázati tőke? - Összehasonlító elemzés a kockázati tőke hozamairól
Patrícia Becsky-Nagy, Balázs Fazekas
43-52
PDF
Végül is mitől gazella egy gazella?
Éva Komlósi, László Szerb
53-72
PDF
A vásárlói bizalom hatása az e-kereskedelmi vásárlási hajlandóságra (Magyar-lengyel összehasonlító vizsgálat)
Márta Aranyossy, Barbara Anna Magisztrák
73-87
PDF
Holisztikus szolgáltatásélmény - vendég-utazás és kölcsönös értékteremtés dimenziói az art- és romkocsmák példáján
Anikó Kelemen-Erdős, Ariel Mitev
88-101
PDF
„Kellenek a review-k; ez egy fogyasztói igény.” Turisztikai szakemberek véleménye a TripAdvisor felületén megjelenő fogyasztói véleményekről
Éva Markos-Kujbus, Tamás Csordás
102-113
PDF
Turisztikai desztinációk márkázása I. - Hazai desztinációk márkapozícionálása
Ivett Sziva
114-123
PDF
A bizonyítéksúly és az információérték alkalmazása prediktív modellekben a folytonos változók kategorizálására
Gábor Szabolcs Nagy
124-141
PDF
Comprehensive patterns of culture consumption in Hungary (How do Hungarians consume culture?)
Valéria Pavluska
142-158
PDF (English)
Könyvismertetés
Poór József: Menedzsment-tanácsadási kézikönyv, innováció - megújulás - fenntarthatóság., 4. kiadás, Akadémiai kiadó, Budapest, 2016
864 oldal, ISBN 978-963-05-9812-5
Mariann Benke
159-160
PDF
Teljes szám
Marketing & Menedzsment 2016 / 3-4. szám
Marketing & Menedzsment szerzők
166 oldal
PDF
Nyelv
English
Magyar
Make a Submission
Make a Submission
Információ
Olvasóknak
Szerzőknek
Könyvtárosoknak