Ugrás a fő tartalmi részhez
Ugrás a főmenübe
Ugrás az oldal lábrészéhez
Open Menu
Információk a folyóiratról
A folyóiratról
Szerkesztőség
Beküldések
Etikai szabályzat
Adatkezelési tájékoztató
Open access, archiválási és repozitóriumi nyilatkozat
Bírálati útmutató
Formai követelmények
Kapcsolat
Aktuális
Archívum
Keresés
Regisztráció
Bejelentkezés
Főoldal
/
Archívum
/
Évf. 30 szám 3 (1996)
Évf. 30 szám 3 (1996)
Megjelent:
1996-05-01
–
Kedves Olvasó!
Marketing & Menedzsment szerkesztőség
3
PDF
Agrármarketing
A magyar közösségi agrármarketing-szervezet létrehozása és működtetése, az Európai Unió gyakorlata
Béla Gaál
4-6
PDF
Az élelmiszer-jelölés, a marketing és a fogyasztóvédelem összefüggései
Erzsébet Szabó, Zoltán Lakner
7-12
PDF
Szerencsejáték
Ajándék ez az élet
László Pálffy
13-17
PDF
így játszunk mi - a számok tükrében
- -
18-19
PDF
Mire játszik a Szerencsejáték Rt.? - interjú Pongrácz Antallal
István Balázs
20-21
PDF
Arcképvázlat egy sikeremberről, interjú Ms. Kathleen Summers-szel - Arcképvázlat egy sikeremberről -Ms. Kathleen Summers, marketingfőnök, Las Vegas
László Erőss
22-24
PDF
Ahol a jog, a marketing és az etika találkozik... - beszélgetés Sebes Péterrel a Szerencsejáték Felügyelet elnökével
László Erőss
25
PDF
Biztosítás
Providencia tanácsadói hálózat országszerte - interjú Pálvölgyi Mátyással
- -
26-28
PDF
Marketing a biztosításban
Orsolya Biczók
29-34
PDF
M&M mix
A vállalati marketing rendszere
Gábor Rekettye
35-40
PDF
Osztrák/francia érdekeltségű és vegyes vállalatok tapasztalatai
László Szabó
41-43
PDF
A public relations elméletéről
Bernadette Kukoda
44-50
PDF
The management of enterprises and a new perspective of the personnel function
Joze Florjancic
51-56
PDF
Marketingmesék: Ön nyert!
Antal Lantos
57-58
PDF
Könyvismertetés
Pontatlan adatok - Joseph W. Duncan & A. C. Gross: Statistics for the 21st Century, Irwin, 1995
Szilvia Erdősi
59-60
PDF
Fogyasztói magatartás -Nemzeti Tankönyvkiadó Rt., Budapest, 1996., 232 old.
János Fojtik
60-61
PDF
Országimázs
Találjuk ki Magyarországot avagy: egy tudós föídőnjáró álmai - interjú Hankiss Elemérrel
István Balázs
62-64
PDF
Reklám és reklámhatás
A reklámhatás kutatásának fejlődése
András Bauer
65-69
PDF
Fogyasztói érdekeltség és piacbefolyásolás
Imre Fónai
70-75
PDF
Népszabadság-marketing
A kutatás szerepe a Népszabadság marketingtevékenységében - beszélgetés Skriba Judittal
Marketing & Menedzsment szerkesztőség
76-77
PDF
Külföldi szakirodalom
A marketing négy P-je: parancsolgató, polemizáló, permanens, problematikus - European Journal of Marketing, 1992/4
Szilvia Sulák
78-80
PDF
Teljes szám
Marketing & Menedzsment 1996 / 3. szám
Marketing & Menedzsment szerzők
84 oldal
PDF
Nyelv
English
Magyar
Make a Submission
Make a Submission
Információ
Olvasóknak
Szerzőknek
Könyvtárosoknak