A magyar közösségi agrármarketing-szervezet létrehozása és működtetése, az Európai Unió gyakorlata

Szerzők

  • Béla Gaál

Absztrakt

Magyarországon az agrárgazdaság fontos szerepet játszik a nemzeti jövedelem létrehozásában, az életszínvonal formálásában, a foglalkoztatottságban és az ország fizetési mérlegének egyensúlyi kérdéseiben is. Ezeken is túlmutat politikai jelentősége, amely mindig is a gazdaságpolitika fókuszába állította, a jövőben pedig az Európai Unióhoz való csatlakozásunk miatt lesz vélhetően az egyik legérzékenyebb terület.

Downloads

Megjelent

2019-12-20

Hogyan kell idézni

Gaál, B. (2019) „A magyar közösségi agrármarketing-szervezet létrehozása és működtetése, az Európai Unió gyakorlata”, Marketing & Menedzsment, 30(3), o. 4–6. Elérhető: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/2380 (Elérés: 22 december 2024).

Folyóirat szám

Rovat

Agrármarketing