A közösségi marketing szükségessége és lehetőségei az Európai Unióban
Absztrakt
Az európai belső piac 1993 elején történt kialakítása óta a nemzeti marketing kérdése az Európai Unióban
is előtérbe került.
Míg korábban az egyes nemzetek messzemenő önállósággal döntöttek a marketing kérdésében, addig az európai belső piac kialakulásával az EU az eddigi nemzeti marketingre vonatkozó funkciók nagy részét is átvette. így a mező- és erdőgazdaság erősítése az EU közösségi feladatai közé tartozik. Ennek során a belső piac meghatározott irányú támogatására van szükség.
Downloads
Megjelent
2019-12-20
Hogyan kell idézni
Gaál, B. (2019) „A közösségi marketing szükségessége és lehetőségei az Európai Unióban”, Marketing & Menedzsment, 30(4), o. 47–50. Elérhető: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/2369 (Elérés: 5 november 2024).
Folyóirat szám
Rovat
Agrármarketing