Piackutatás a közösségi marketingtevékenység megalapozásához
Absztrakt
A közösségi marketingtevékenység a marketingnek egy speciális, csupán az agrárgazdaság területén meglévő eszköztára. Addig, amíg a gazdaság más ágazataiban (ipar, kereskedelem stb.) a vállalatok önállóan végzik a piacfejlesztő (marketing) tevékenységet, az agrárterületen a termékek speciális jellege, az államnak az agrárügyekben megnyilvánuló fontos szerepe, az azonos terméket előállítók magas száma és teljes érdekazonossága következtében egy ország termelői, feldolgozói és forgalmazói a kooperáció speciális formájaként közösen használják ki a modern marketing által nyújtott előnyöket.
Downloads
Megjelent
2019-12-01
Hogyan kell idézni
Gaál, B. (2019) „Piackutatás a közösségi marketingtevékenység megalapozásához”, Marketing & Menedzsment, 31(2), o. 28–29. Elérhető: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/2176 (Elérés: 5 november 2024).
Folyóirat szám
Rovat
Piaci stratégiák