Ugrás a fő tartalmi részhez
Ugrás a főmenübe
Ugrás az oldal lábrészéhez
Open Menu
Információk a folyóiratról
A folyóiratról
Szerkesztőség
Beküldések
Etikai szabályzat
Adatkezelési tájékoztató
Open access, archiválási és repozitóriumi nyilatkozat
Bírálati útmutató
Formai követelmények
Kapcsolat
Aktuális
Archívum
Keresés
Regisztráció
Bejelentkezés
Főoldal
/
Archívum
/
Évf. 53 szám 2 (2019)
Évf. 53 szám 2 (2019)
Megjelent:
2019-09-01
Cikkek
A fogyasztói kutatások története
Ákos Kozák
5-16
PDF
Intertemporális tőkeallokációs döntések tartósan alacsony kamatkörnyezetben
Zoltán Schepp, Jószef Ulbert, Ákos Tóth-Pajor
17-30
PDF
Az online reklámok közvetlen hatásának vizsgálata a vásárlási döntésekre
Zoltán Korpás, Bálint Szabó
31-44
PDF
The Effect of Market Orientation and Entrepreneurial Orientation on the New Product Development
Adisu Fanta Bate
45-53
PDF
A játékosítás (gamification) mint a digitális oktatási innováció egyik eszköze - A SimBrand szoftver esete
Szabolcs Nagy, Csilla Konyha Molnárné
55-68
PDF
A hálózatelemzés módszerének alkalmazása a pénzügyi piacokon a korrelációs együttható és a kölcsönös információ felhasználásával
Szabolcs Gábor Nagy
69-84
PDF
Turisták szállásfoglalási preferenciái - Hagyományos kereskedelmi szálláshelyek vagy Airbnb?
Gabriella Buda, József Lehota
85-94
PDF
Pénzügyi területen dolgozó értékesítők aspirációinak vizsgálata
István Juhász
95-107
PDF
Könyvismertetés
Papp-Váry Árpád (2019): Országmárkázás, Akadémiai Kiadó, Budapest
Viktória Gerdesics
109
PDF
Nyelv
English
Magyar
Make a Submission
Make a Submission
Információ
Olvasóknak
Szerzőknek
Könyvtárosoknak