Ugrás a fő tartalmi részhez Ugrás a főmenübe Ugrás az oldal lábrészéhez
  • Információk a folyóiratról
    • A folyóiratról
    • Szerkesztőség
    • Beküldések
    • Etikai szabályzat
    • Adatkezelési tájékoztató
    • Bírálati útmutató
    • Formai követelmények
    • Kapcsolat
  • Aktuális
  • Archívum
Keresés
  • Regisztráció
  • Bejelentkezés
  1. Főoldal /
  2. Archívum /
  3. Évf. 53 szám 2 (2019)

Évf. 53 szám 2 (2019)

MM_2019_2_cimlap8.png

Megjelent: 2019-09-01

Cikkek

  • A fogyasztói kutatások története

    Ákos Kozák
    5-16
    • PDF
  • Intertemporális tőkeallokációs döntések tartósan alacsony kamatkörnyezetben

    Zoltán Schepp, Jószef Ulbert, Ákos Tóth-Pajor
    17-30
    • PDF
  • Az online reklámok közvetlen hatásának vizsgálata a vásárlási döntésekre

    Zoltán Korpás, Bálint Szabó
    31-44
    • PDF
  • The Effect of Market Orientation and Entrepreneurial Orientation on the New Product Development

    Adisu Fanta Bate
    45-53
    • PDF
  • A játékosítás (gamification) mint a digitális oktatási innováció egyik eszköze - A SimBrand szoftver esete

    Szabolcs Nagy, Csilla Konyha Molnárné
    55-68
    • PDF
  • A hálózatelemzés módszerének alkalmazása a pénzügyi piacokon a korrelációs együttható és a kölcsönös információ felhasználásával

    Szabolcs Gábor Nagy
    69-84
    • PDF
  • Turisták szállásfoglalási preferenciái - Hagyományos kereskedelmi szálláshelyek vagy Airbnb?

    Gabriella Buda, József Lehota
    85-94
    • PDF
  • Pénzügyi területen dolgozó értékesítők aspirációinak vizsgálata

    István Juhász
    95-107
    • PDF

Könyvismertetés

  • Papp-Váry Árpád (2019): Országmárkázás, Akadémiai Kiadó, Budapest

    Viktória Gerdesics
    109
    • PDF

Nyelv

  • English
  • Magyar

Make a Submission

Make a Submission

Információ

  • Olvasóknak
  • Szerzőknek
  • Könyvtárosoknak
A kiadói rendszerről