Ugrás a fő tartalmi részhez
Ugrás a főmenübe
Ugrás az oldal lábrészéhez
Open Menu
Információk a folyóiratról
A folyóiratról
Szerkesztőség
Beküldések
Etikai szabályzat
Adatkezelési tájékoztató
Open access, archiválási és repozitóriumi nyilatkozat
Bírálati útmutató
Formai követelmények
Kapcsolat
Aktuális
Archívum
Keresés
Regisztráció
Bejelentkezés
Főoldal
/
Archívum
/
Évf. 51 szám 4 (2017)
Évf. 51 szám 4 (2017)
Megjelent:
2017-12-15
–
Tudásmenedzsment és tudástranszfer a HRM-ben emprikus vizsgálatok tükrében
Andrea Bencsik, Tímea Juhász, József Poór
1-14
PDF
Marketingkommunikációs eszközök fogyasztóvédelmi megítélése a tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatok tükrében
Margit Süle
15-25
PDF
A Black Friday jelenség Magyarországon
András Kovács, Tamás Sikos T.
26-38
PDF
Az óvodáskorú gyermekek televízió nézésének hatása a márkatudatosságukra és a fogyasztói magatartásukra
Tina Tímea Kásler
39-48
PDF
Does co-operation affect positively innovative performance? Case study of Estonia and Romania
Viktor Prokop, Samuel Amponsah Odei, Jan Stejskal
49-58
PDF (English)
Assessing Entrepreneurial Potential of University: Empirical Evidence from Croatia
Suncica Oberman Peterka, Petra Mezulic Juric, Tihana Koprivnjak
59-70
PDF (English)
Group Dynamics in Entrepreneurial Team Formation - a Case Study
Péter Popovics, Judit Katonáné Kovács, Georgina Árváné Ványi, Tímea Gál
71-81
PDF (English)
Könyvismertető
Lőrincz Katalin - Sulyok Judit (szerk.): Turizmusmarketing. Akadémiai Kiadó, Budapest, 2017
(357 oldal, ISBN 978 963 45 4024 3)
Flórián Strack
82-83
PDF
Teljes szám
Marketing & Menedzsment 2017/4. szám
Marketing & Menedzsment Szerzők
83, [2]
PDF
Nyelv
English
Magyar
Make a Submission
Make a Submission
Információ
Olvasóknak
Szerzőknek
Könyvtárosoknak