Ugrás a fő tartalmi részhez Ugrás a főmenübe Ugrás az oldal lábrészéhez
  • Információk a folyóiratról
    • A folyóiratról
    • Szerkesztőség
    • Beküldések
    • Etikai szabályzat
    • Adatkezelési tájékoztató
    • Bírálati útmutató
    • Formai követelmények
    • Kapcsolat
  • Aktuális
  • Archívum
Keresés
  • Regisztráció
  • Bejelentkezés
  1. Főoldal /
  2. Archívum /
  3. Évf. 51 szám 4 (2017)

Évf. 51 szám 4 (2017)

marketing-menedzsment-2017-04-01.jpg

Megjelent: 2017-12-15

–

  • Tudásmenedzsment és tudástranszfer a HRM-ben emprikus vizsgálatok tükrében

    Andrea Bencsik, Tímea Juhász, József Poór
    1-14
    • PDF
  • Marketingkommunikációs eszközök fogyasztóvédelmi megítélése a tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatok tükrében

    Margit Süle
    15-25
    • PDF
  • A Black Friday jelenség Magyarországon

    András Kovács, Tamás Sikos T.
    26-38
    • PDF
  • Az óvodáskorú gyermekek televízió nézésének hatása a márkatudatosságukra és a fogyasztói magatartásukra

    Tina Tímea Kásler
    39-48
    • PDF
  • Does co-operation affect positively innovative performance? Case study of Estonia and Romania

    Viktor Prokop, Samuel Amponsah Odei, Jan Stejskal
    49-58
    • PDF (English)
  • Assessing Entrepreneurial Potential of University: Empirical Evidence from Croatia

    Suncica Oberman Peterka, Petra Mezulic Juric, Tihana Koprivnjak
    59-70
    • PDF (English)
  • Group Dynamics in Entrepreneurial Team Formation - a Case Study

    Péter Popovics, Judit Katonáné Kovács, Georgina Árváné Ványi, Tímea Gál
    71-81
    • PDF (English)

Könyvismertető

  • Lőrincz Katalin - Sulyok Judit (szerk.): Turizmusmarketing. Akadémiai Kiadó, Budapest, 2017 (357 oldal, ISBN 978 963 45 4024 3)

    Flórián Strack
    82-83
    • PDF

Teljes szám

  • Marketing & Menedzsment 2017/4. szám

    Marketing & Menedzsment Szerzők
    83, [2]
    • PDF

Nyelv

  • English
  • Magyar

Make a Submission

Make a Submission

Információ

  • Olvasóknak
  • Szerzőknek
  • Könyvtárosoknak
A kiadói rendszerről