A kiégési szindróma vizsgálata a magyarországi értékesítők körében
Kulcsszavak:
kiégés, értékesítők, eladásmenedzsment, SEM, burnout, sales management, salespeopleAbsztrakt
Az értékesítési szakma legproblematikusabb területe a munkával járó stressz magas szintje, valamint az emiatt kialakuló kiégés.
Magyarországon még nem készült felmérés az értékesítők kiégéssel kapcsolatos problémáiról, mint ahogy az egész értékesítői szakma tudományos szempontból rendkívül alulkutatott területnek számít hazánkban. Kutatásunk célja a kiégés legfontosabb előzményeinek és következményeinek vizsgálata a magyarországi értékesítők körében. A hipotézisek tesztelésére strukturális egyenlőségek modelljét (SEM) használtuk.
Downloads
Megjelent
2019-10-04
Hogyan kell idézni
Mitev, A., Dörnyei, K. és Bauer, A. (2019) „A kiégési szindróma vizsgálata a magyarországi értékesítők körében”, Marketing & Menedzsment, 46(3), o. 74–83. Elérhető: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/394 (Elérés: 5 november 2024).
Folyóirat szám
Rovat
MOK 2012