Ugrás a fő tartalmi részhez
Ugrás a főmenübe
Ugrás az oldal lábrészéhez
Open Menu
Információk a folyóiratról
A folyóiratról
Szerkesztőség
Beküldések
Etikai szabályzat
Adatkezelési tájékoztató
Open access, archiválási és repozitóriumi nyilatkozat
Bírálati útmutató
Formai követelmények
Kapcsolat
Aktuális
Archívum
Keresés
Regisztráció
Bejelentkezés
Főoldal
/
Archívum
/
Évf. 34 szám 3 (2000)
Évf. 34 szám 3 (2000)
Megjelent:
2000-05-01
–
Kedves Olvasó!
Magdolna Csath
3
PDF
Élelmiszer-kereskedelem
Az élelmiszerkereskedelem fejlődési irányai az Európai Unióban
András Bauer, Irma Agárdi
4-7
PDF
Az élelmiszer-kiskereskedelem szerkezeti változásai és kialakult vállalatcsoportok Magyarországon
András Bauer, Irma Agárdi
8-14
PDF
A horizontális marketingrendszerek szerepe és jelentősége az élelmiszer-kiskereskedelemben
Györgyné Pénzes
15-21
PDF
Az értékesítési csatornán belüli magatartás az élelmiszer- termelésben
Nándor Komáromi, József Lehota
22-27
PDF
Marketingkutatás
Interaktív marketingkutatás - néhány külföldi és hazai kutatási tapasztalat egybevetése
Magdolna Vasné Egri, Zsuzsanna Szalkai
28-33
PDF
Marketingkutatás Szolnokon
Éva Magyarósy, Györgyné Pénzes, Éva László
34-40
PDF
Kísérlet a márkaszemélyiség-alapú marketingkutatások magyarországi megalapozására
Andrea Kunsági, Irma Agárdi, András Bauer
41-48
PDF
M&M mix
Hasonlítás, másolás vagy megkülönböztetés - A „benchmarking" módszer lényege, és hazai alkalmazásának lehetőségei
Magdolna Csath
49-54
PDF
A Japán gazdaság és társadalom jövője - A view from the Bridge
Nakazava Kazuo
55-59
PDF
A marketingkörnyezet hatása a szolgáltató vállalatokra, a termékfelelősség-biztosítási piacra
Attila Szakács, Ignác Törőcsik
60-64
PDF
A reklámkommunikáció hatékonyságának vizsgálata. II. rész
Ferenc Strbik
65-71
PDF
Külföldi szakirodalom
The International Journal of Bank Marketing for the financial services sector 1999. évi 1. szám, MCB University Press
Péter Osman
72-75
PDF
Könyvismertetés
Magyar Részvények Könyve Budapesti Értéktőzsde - Bank & Tőzsde, 1999
Péter Osman
76
PDF
Alan Unterman: Zsidó hagyományok lexikona HELIKON Kiadó, 1999
Péter Osman
77
PDF
Intercontact Marketing Network (Cégismertető)
Intercontact Marketing Network
Marketing Network Intercontact
78-80
PDF
Teljes szám
Marketing & Menedzsment 2000 / 3. szám
Marketing & Menedzsment szerzők
84 oldal
PDF
Nyelv
English
Magyar
Make a Submission
Make a Submission
Információ
Olvasóknak
Szerzőknek
Könyvtárosoknak