Az értékesítési csatornán belüli magatartás az élelmiszer- termelésben

Szerzők

  • Nándor Komáromi Szent István Egyetem, Gödöllő GTK Marketing Intézet
  • József Lehota Szent István Egyetem, Gödöllő GTK Marketing Intézet

Absztrakt

Az értékesítési csatorna szereplőinek magatartását a belső erőviszonyok és folyamatok mellett a mikroilletve a makrokömyezet is jelentősen befolyásolja. A mikro- és makrokömyezet változása folyamatos, viszont a szereplők információ ellátottsága korlátozott. A változások üteme és az információellátottság függvényében jelentkezik a bizonytalanság.

Downloads

Megjelent

2019-12-17

Hogyan kell idézni

Komáromi, N. és Lehota, J. (2019) „Az értékesítési csatornán belüli magatartás az élelmiszer- termelésben”, Marketing & Menedzsment, 34(3), o. 22–27. Elérhető: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1773 (Elérés: 22 december 2024).

Folyóirat szám

Rovat

Élelmiszer-kereskedelem

Ugyanannak a szerző(k)nek a legtöbbet olvasott cikkei

1 2 3 > >>