A szarvasgomba, mint luxus (presztízs) termék fogyasztói magatartása
Absztrakt
Magyarországon csak elvétve találhatók luxustermékekkel kapcsolatos kutatások. Kutatócsoportunk ezért a szarvasgomba fogyasztói magatartás jellemzőit 1060 fős reprezentatív, felnőtt (15 év feletti) lakossági mintán vizsgálta 2006-ban. A mintán belül 113 fő szarvasgomba-fogyasztó volt (aki a vizsgált termékek közül egyet, legalább évente egyszer fogyaszt). A piacszegmentálást és a szegmensek elemzését a 113 fős részmintán végeztük el. A szarvasgomba fogyasztói mintát faktoranalízissel vizsgáltuk.
Downloads
Megjelent
2019-11-03
Hogyan kell idézni
Lehota, J. és Komáromi, N. (2019) „A szarvasgomba, mint luxus (presztízs) termék fogyasztói magatartása”, Marketing & Menedzsment, 41(3), o. 30–38. Elérhető: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1340 (Elérés: 2 november 2024).
Folyóirat szám
Rovat
Fogyasztói magatartás