The consumer behaviour of truffle as a luxury (prestige) product

Authors

  • József Lehota Szent István Egyetem Gazdaság- és Társadalomtudományi Kar Marketing Intézet
  • Nándor Komáromi Szent István Egyetem Gazdaság- és Társadalomtudományi Kar Marketing Intézet

Abstract

Magyarországon csak elvétve találhatók luxustermékekkel kapcsolatos kutatások. Kutatócsoportunk ezért a szarvasgomba fogyasztói magatartás jellemzőit 1060 fős reprezentatív, felnőtt (15 év feletti) lakossági mintán vizsgálta 2006-ban. A mintán belül 113 fő szarvasgomba-fogyasztó volt (aki a vizsgált termékek közül egyet, legalább évente egyszer fogyaszt). A piacszegmentálást és a szegmensek elemzését a 113 fős részmintán végeztük el. A szarvasgomba fogyasztói mintát faktoranalízissel vizsgáltuk.

Downloads

Published

2019-11-03

How to Cite

Lehota, J. and Komáromi, N. (2019) “The consumer behaviour of truffle as a luxury (prestige) product”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 41(3), pp. 30–38. Available at: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1340 (Accessed: 4 December 2024).

Issue

Section

Consumer behaviour

Most read articles by the same author(s)

1 2 3 > >>