A vevői üzletválasztást meghatározó tényezők feltárása a hagyományos bolti élelmiszer-kiskereskedelem területén, kvalitatív kutatás segítségével
Absztrakt
A jelen vizsgálat a korábbi kutatások tapasztalatait felhasználva, a hagyományos bolti élelmiszer-kiskereskedelem területén belül elemzi a fogyasztók üzletválasztási magatartásának összetevőit. (A kutatás az OTKA T 042893 pályázat támogatásával valósult meg.) Ezen publikációban az empirikus kutatás első fázisának eredményei kerülnek bemutatásra.
Downloads
Megjelent
2019-12-06
Hogyan kell idézni
Lehota, J., Horváth, Ágnes és Gyenge, B. (2019) „A vevői üzletválasztást meghatározó tényezők feltárása a hagyományos bolti élelmiszer-kiskereskedelem területén, kvalitatív kutatás segítségével”, Marketing & Menedzsment, 39(3), o. 4–16. Elérhető: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1433 (Elérés: 2 november 2024).
Folyóirat szám
Rovat
Kereskedelmi marketing