Key Factors of Food Store Choice: a Qualitative Study

Authors

  • József Lehota Szent István Egyetem Gazdaság és Társadalomtudományi Kar Marketing Intézet
  • Ágnes Horváth Szent István Egyetem Gazdaság és Társadalomtudományi Kar Marketing Intézet Marketingkutatás Tanszék
  • Balázs Gyenge Szent István Egyetem Gazdaság és Társadalomtudományi Kar Marketing Intézet Marketingkutatás Tanszék

Abstract

A jelen vizsgálat a korábbi kutatások tapasztalatait felhasználva, a hagyományos bolti élelmiszer-kiskereskedelem területén belül elemzi a fogyasztók üzletválasztási magatartásának összetevőit. (A kutatás az OTKA T 042893 pályázat támogatásával valósult meg.) Ezen publikációban az empirikus kutatás első fázisának eredményei kerülnek bemutatásra.

Downloads

Published

2019-12-06

How to Cite

Lehota, J., Horváth, Ágnes and Gyenge, B. (2019) “Key Factors of Food Store Choice: a Qualitative Study”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 39(3), pp. 4–16. Available at: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1433 (Accessed: 21 November 2024).

Issue

Section

Retailing, Purchasing

Most read articles by the same author(s)

1 2 3 > >>