Piac, verseny és marketing a felsőoktatásban
Absztrakt
Az oktatási intézmények helyzete mind hazánkban, mind Európában jelentős változáson megy keresztül. Az állami támogatások csökkennek, miközben demográfiai okok miatt a potenciális tanulói létszám is egyre kevesebb lesz. Ez a helyzet az intézmények egy részét konkurenciaharcra kényszeríti. Az oktatási intézmények kezdik felismerni a marketing fontosságát, a leendő tanulók (tehát a fogyasztók) igényeinek felmérését, az ehhez igazodó rugalmas oktatási programok bevezetését, az intézmény arculatának kedvező megjelentetését, a marketing kommunikációs eszközök alkalmazását, tehát a fogyasztók meggyőzését az általuk nyújtott szolgáltatás számára.
Downloads
Megjelent
2019-12-10
Hogyan kell idézni
Lehota, J. és Komáromi, L. (2019) „Piac, verseny és marketing a felsőoktatásban”, Marketing & Menedzsment, 36(4), o. 61–67. Elérhető: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1525 (Elérés: 2 november 2024).
Folyóirat szám
Rovat
Kulturális marketing