A piaci orientáció mérése és jellemzői a magyar borászatokban

Szerzők

  • József Lehota Szent István Egyetem, Gazdaságtudományi Kar, Marketing Intézet
  • Nándor Komáromi Szent István Egyetem, Gazdaságtudományi Kar, Marketing Intézet

Absztrakt

A piaci információk összegyűjtése, áramoltatása, valamint az azokra való reagálás, egyszóval a piaci orientáció egyre fontosabb tényezővé válik a hazai borászatok működésében. A tanulmány egyebek mellett azt mutatja be, hogy a borászatok milyen típusú információk alapján építik fel üzleti terveiket, és hogyan reagálnak az egyes piaci változásokra.

Downloads

Megjelent

2019-11-12

Hogyan kell idézni

Lehota, J. és Komáromi, N. (2019) „A piaci orientáció mérése és jellemzői a magyar borászatokban”, Marketing & Menedzsment, 38(4), o. 4–13. Elérhető: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1124 (Elérés: 2 november 2024).

Folyóirat szám

Rovat

Élelmiszermarketing

Ugyanannak a szerző(k)nek a legtöbbet olvasott cikkei

1 2 3 > >>