Measuring and characteristics of market orientation in hungarian wineries

Authors

  • József Lehota Szent István Egyetem, Gazdaságtudományi Kar, Marketing Intézet
  • Nándor Komáromi Szent István Egyetem, Gazdaságtudományi Kar, Marketing Intézet

Abstract

A piaci információk összegyűjtése, áramoltatása, valamint az azokra való reagálás, egyszóval a piaci orientáció egyre fontosabb tényezővé válik a hazai borászatok működésében. A tanulmány egyebek mellett azt mutatja be, hogy a borászatok milyen típusú információk alapján építik fel üzleti terveiket, és hogyan reagálnak az egyes piaci változásokra.

Downloads

Published

2019-11-12

How to Cite

Lehota, J. and Komáromi, N. (2019) “Measuring and characteristics of market orientation in hungarian wineries”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 38(4), pp. 4–13. Available at: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1124 (Accessed: 21 November 2024).

Issue

Section

Food marketing

Most read articles by the same author(s)

1 2 3 > >>