Fogyasztói értékítéletek a bormarketingben

Szerzők

  • János Papp SZIE GTK Marketing Intézet
  • Nándor Komáromi SZIE GTK Marketing Intézet
  • Zoltán Szabó SZIE GTK Marketing Intézet

Absztrakt

Magyarországon bormarketingre az indokoltnál jóval kevesebb pénzt fordítanak, és ezek a pénzeszközök is többnyire a közvetlen értékesítést támogatják. Elméleti jellegű, átfogó kutatásokat az irodalomból alig ismerünk. A gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézet (korábban GATE Marketing Tanszék) kutatási programjában, megalapozott módszerekkel előállított eredményekkel kívánja támogatni az elméleti és gyakorlatban tevékenykedő szakembereket.
A kutatást az 0TKA és az INRA Hungary Kft. támogatta.

Downloads

Megjelent

2019-12-11

Hogyan kell idézni

Papp, J., Komáromi, N. és Szabó, Z. (2019) „Fogyasztói értékítéletek a bormarketingben”, Marketing & Menedzsment, 36(3), o. 72–75. Elérhető: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1567 (Elérés: 4 november 2024).

Folyóirat szám

Rovat

Bormarketing

Ugyanannak a szerző(k)nek a legtöbbet olvasott cikkei

1 2 3 > >>