Ugrás a fő tartalmi részhez
Ugrás a főmenübe
Ugrás az oldal lábrészéhez
Open Menu
Információk a folyóiratról
A folyóiratról
Szerkesztőség
Beküldések
Etikai szabályzat
Adatkezelési tájékoztató
Open access, archiválási és repozitóriumi nyilatkozat
Bírálati útmutató
Formai követelmények
Kapcsolat
Aktuális
Archívum
Keresés
Regisztráció
Bejelentkezés
Főoldal
/
Archívum
/
Évf. 56 szám 2 (2022)
Évf. 56 szám 2 (2022)
Megjelent:
2022-09-24
Cikkek
Kihívások a hazai KKV szektor döntéshozatalában – fókuszban az online kommunikációs megjelenés
Gedeon Totth , Ibolya Brávácz , Dávid Harsányi , Diána Pacsi, Zoltán Szabó
5-12
PDF
Smash that subscribe button! – The evolution of the third-party product reviewer market on YouTube
Gábor Murai, Olivér Béla Kovács
13-22
PDF (English)
Én vezessek, te vezetsz vagy önvezet? – az önvezetőjármű-elfogadás öt perszóna típusa Magyarországon
Barbara Nagy, Szabolcs Prónay , Miklós Lukovics
23-34
PDF
Segmentation of gastronomic consumers following Instagram influencers based on destination preferences and the effect of Covid-19 on their consumption
Orsolya Szakály
35-46
PDF (English)
Mennyire nyitottak az egyetemisták megosztani a tudásukat egymással?
Tímea Juhász , Gyöngyi Csongrádi , Arnold Tóth
47-58
PDF
Az imposztor szindróma munkaerő-piaci relevanciája
Zsófia Ásványi , Eszter Barakonyi , Bernadett Riedelmayer
59-71
PDF
Vezetői motiváció a munkaerő-megtartás szolgálatában, különös tekintettel a dél-dunántúli régió kis- és középvállalkozásaira
Zsolt Kőmüves , József Poór, Péter Karácsony
72-82
PDF
Nyelv
English
Magyar
Make a Submission
Make a Submission
Információ
Olvasóknak
Szerzőknek
Könyvtárosoknak