Ugrás a fő tartalmi részhez Ugrás a főmenübe Ugrás az oldal lábrészéhez
  • Információk a folyóiratról
    • A folyóiratról
    • Szerkesztőség
    • Beküldések
    • Etikai szabályzat
    • Adatkezelési tájékoztató
    • Bírálati útmutató
    • Formai követelmények
    • Kapcsolat
  • Aktuális
  • Archívum
Keresés
  • Regisztráció
  • Bejelentkezés
  1. Főoldal /
  2. Archívum /
  3. Évf. 56 szám 2 (2022)

Évf. 56 szám 2 (2022)

Megjelent: 2022-09-24

Cikkek

  • Kihívások a hazai KKV szektor döntéshozatalában – fókuszban az online kommunikációs megjelenés

    Gedeon Totth , Ibolya Brávácz , Dávid Harsányi , Diána Pacsi, Zoltán Szabó
    5-12
    • PDF
  • Smash that subscribe button! – The evolution of the third-party product reviewer market on YouTube

    Gábor Murai, Olivér Béla Kovács
    13-22
    • PDF (English)
  • Én vezessek, te vezetsz vagy önvezet? – az önvezetőjármű-elfogadás öt perszóna típusa Magyarországon

    Barbara Nagy, Szabolcs Prónay , Miklós Lukovics
    23-34
    • PDF
  • Segmentation of gastronomic consumers following Instagram influencers based on destination preferences and the effect of Covid-19 on their consumption

    Orsolya Szakály
    35-46
    • PDF (English)
  • Mennyire nyitottak az egyetemisták megosztani a tudásukat egymással?

    Tímea Juhász , Gyöngyi Csongrádi , Arnold Tóth
    47-58
    • PDF
  • Az imposztor szindróma munkaerő-piaci relevanciája

    Zsófia Ásványi , Eszter Barakonyi , Bernadett Riedelmayer
    59-71
    • PDF
  • Vezetői motiváció a munkaerő-megtartás szolgálatában, különös tekintettel a dél-dunántúli régió kis- és középvállalkozásaira

    Zsolt Kőmüves , József Poór, Péter Karácsony
    72-82
    • PDF

Nyelv

  • English
  • Magyar

Make a Submission

Make a Submission

Információ

  • Olvasóknak
  • Szerzőknek
  • Könyvtárosoknak
A kiadói rendszerről