A tokaji borok elemzése a marketingmix 7P-je szerint

Szerzők

  • Mihály Konkoly SZIE GTK Marketing Intézet
  • János Papp SZIE GTK Marketing Intézet

Kulcsszavak:

tokaji bor, borpiac, 7P, marketingmix

Absztrakt

A tokaji borok múltja rendkívül fényes volt, és ennek visszaállításába ugyan nagy erőkkel belekezdtek, de még csak az elején járnak a tokaji termelők, kereskedők, nonprofit szervezetek. Ennek a törekvésnek nagyon fontos eleme a tokaji borok elemzése a 4P, de inkább a 7P értelmében. Cikkünkben a 7P rövid elméleti áttekintése olvasható, illetve ennek a tokaji piacra vetített gyakorlati megfelelője. Megvizsgálva a tokaji borok helyzetét és potenciálját a 7P tükrében, meg lehet fogalmazni, hogy a jelenlegi, kissé kusza és szövevényes piaci helyzet jó irányba változtatható.

Downloads

Megjelent

2019-10-01

Hogyan kell idézni

Konkoly, M. és Papp, J. (2019) „A tokaji borok elemzése a marketingmix 7P-je szerint”, Marketing & Menedzsment, 45(2), o. 23–34. Elérhető: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/561 (Elérés: 4 november 2024).

Folyóirat szám

Rovat

Hungarikumok