A marketingszervezetek és az agrobusiness vállalatai közötti kapcsolatrendszer

Szerzők

  • Nándor Komáromi Szt. István Egyetem GTK Marketing Intézet
  • János Papp Szt. István Egyetem GTK Marketing Intézet

Absztrakt

Kutatási témánk előzménye a VISION-2000 II. konferencián közölt tanulmány, amelyben a marketingfunkciók szervezeten kívüli megjelenésének elvi alapjait fogalmaztuk meg. Megpróbáltunk választ adni az alábbi alapvető kérdésekre:
- Meddig terjed ki az agrobusiness?
- Mit kell értenünk marketingszervezeteken?
Tanulmányunk alapján meghatároztuk főbb vizsgá­lati szempontjainkat, amelyekre empirikus kutatásaink épülhettek. Az intézményrendszer elemeit kapcsolódó tanulmányában Lehota az alábbi módon csoportosította: 1. Piaci intézmények és szervezetek. 2. Állami intézmények és szervezetek. 3. Kisegítő intézmények és szervezetek. Ezen utóbbi csoporton belül jelennek meg a marketingszervezetek, amelyek szerepére jelenlegi tanulmányunk koncentrál.

Downloads

Megjelent

2019-12-01

Hogyan kell idézni

Komáromi, N. és Papp, J. (2019) „A marketingszervezetek és az agrobusiness vállalatai közötti kapcsolatrendszer”, Marketing & Menedzsment, 35(5-6), o. 19–22. Elérhető: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1783 (Elérés: 5 november 2024).

Folyóirat szám

Rovat

Magyar Marketingműhelyek Konferenciája

Ugyanannak a szerző(k)nek a legtöbbet olvasott cikkei

1 2 > >>