Ugrás a fő tartalmi részhez
Ugrás a főmenübe
Ugrás az oldal lábrészéhez
Open Menu
Információk a folyóiratról
A folyóiratról
Szerkesztőség
Beküldések
Etikai szabályzat
Adatkezelési tájékoztató
Open access, archiválási és repozitóriumi nyilatkozat
Bírálati útmutató
Formai követelmények
Kapcsolat
Aktuális
Archívum
Keresés
Regisztráció
Bejelentkezés
Főoldal
/
Archívum
/
Évf. 45 szám 2 (2011)
Évf. 45 szám 2 (2011)
Megjelent:
2011-03-01
–
A szerkesztő levele
János Fojtik
3
PDF
Csalódásmenedzsment a turizmusban: új szemlélet a turisztikai célterületek irányításában
Gábor Michalkó, Anna Irimiás
4-10
PDF
Hungarikumok
Pálinkával kapcsolatos fogyasztói percepciók és preferenciák elemzése kvalitatív kutatás eredményeinek tükrében
Gedeon Totth, Erika Hlédik, Mónika Fodor
11-15
PDF
A pálinkavásárlási döntést befolyásoló tényezők
Erika Hlédik, Gedeon Totth, Mónika Fodor
16-22
PDF
A tokaji borok elemzése a marketingmix 7P-je szerint
Mihály Konkoly, János Papp
23-34
PDF
Ökológia
Ipari ökológiai modell megvalósítása az élelmiszer-gazdasági szektorban
Kinga Ódor, Gabriella Molnár
35-43
PDF
Mobilmarketing
Helyzetalapú szolgáltatások múltja, jelene, jövője
Péter Bagó, Ferenc Brachmann
44-51
PDF
A fiatalok mobiltelefonokkal kapcsolatos attitűdjei és használati szokásai
Attila Endre Simay
52-59
PDF
Fogyasztás
„Egészségtelen” élelmiszerek attitűdvizsgálata a fiatalok szegmensében
Róbert Sándor Szűcs
60-66
PDF
Hozzászólás
És a harmadik misszió? Hozzászólás Deli-Gray Zsuzsa, Árva László és Michael Gray: „Globalizáció a felsőoktatásban szervezeti és marketingkövetkezmények” (Marketing & Menedzsment, 2010/3. szám) című cikkéhez
Szilvia Deés
67-68
PDF
In English
Cotton Textile Industry in Kazakhstan: State, Problems and Prospects for the Development
Gulfari Nurzhanovna Azhimetova
69-76
PDF (English)
Könyvekről
Cégvezetés és marketing az e-korban
A kötetet a Magyar Marketing Szövetség kezdeményezésére a T.bálint Kiadó jelentette meg. Szerkesztőjét, Dr. Bíró Pétert kérdeztük a kötetről.
A Szerk.
77
PDF
Agárdi Irma: Kereskedelmi marketing és menedzsment. Akadémiai Kiadó, Budapest, 2010
László Kovács
78-79
PDF
Teljes szám
Marketing & Menedzsment 2011/2. szám
Marketing & Menedzsment A szerzők
80, [2]
PDF
Nyelv
English
Magyar
Make a Submission
Make a Submission
Információ
Olvasóknak
Szerzőknek
Könyvtárosoknak